2013. július 15., hétfő

44. Fejezet | Are You Okay? |



*Alice P.o.V.*
Reggel arra ébredtem, hogy Andy horkol. Eszméletlen, hogy milyen hangosan, ráadásul reggel (!) nem este, mint a „normális” emberek. Kicsit nevettem rajta, aztán eszembe jutott, hogy tegnap minden megváltozott. Kibékültünk és újra együtt vagyunk, végre. Mocorogni kezdett alattam, ezért ránéztem, ő meg azonnal kinyitotta a szemét. Azok fényesen, kékek csillogtak a beszűrődő napfényben. Felemelte a fejét, hogy megcsókoljon. Szája lehelet finoman érintette az enyémet. Átöleltem, majd mélyen beszívtam az illatát. Még mindig ugyanolyan volt. Kicsit édes, de ugyanakkor kesernyés és olyan Andy. Kb fél órát még ágyban töltöttünk és gondolkoztunk, hogy mit csináljunk aznap. Kitaláltuk, hogy szervezünk egy próbát a bandának, de eközben nem tudnak semmit rólam és Andy-ről, majd ott, hirtelen elmondjuk.

- Még mindig nem akarsz férjhez menni? – kérdezte Andy minden előzmény nélkül.

- Már mondtam. Utazhatnánk belőle. De azért még mindig szeretlek.

- Én is. – összeszedtük magunkat, Andy közben megpróbált telefonálni, de én nem hagytam nyugodtan beszélni.

- Jake! Szia. Ma össze tudnánk hozni egy próbát? Meg kéne tanulni néhány verse-t. Gyertek a terembe fél 4-re. Ott találkozunk.

***

Beléptünk a próbaterembe és mindenki elhallgatott. Nyilván nem számítottak rám, főleg nem úgy, hogy Andy-be kapaszkodok. Ashley volt egyedül aki értette a szitut. Jake is lassan megértetette, majd a többiek is. Elkezdték a próbát, de közben érdekes dolgokat műveltek egymással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Olvasóim: