2013. július 17., szerda

Az előző (44.) fejezet folytatása!!

Jake és Ashley egymást nevettették, és Andy-t közrefogva énekelni kezdték az „I’m a barbie girl”- a dalok közti szünetekben. Tudjátok, már régen gondoltam arra, hogy ez a társaság újra így együtt boldogan meglegyen egy fedél alatt. Hiányzott már ez a rengeteg nevetés és a bolond viccek. Vége lett a próbának és természetükből adódóan, mindegyik sorban megkérdezte, hogy mi történt köztünk, ami miatt újra együtt vagyunk. Nevetve meséltük a hosszú történetet a végét már Andy-re hagytam, ő jobban átlátta a dolgokat. Mire az utolsó mondatot is elmondtuk úgy néztek ránk, mintha leprások lennénk.

- Srácok! Minden oké? Olyan öhm, furán néztek. – mondtam, mire Ash oldalba bökte Jake-t, aki Jinxx-et, aki pedig CC-t. Sorban ugrottak meg a kizökkentő érintés alatt. Hullámban emelkedtek fel, majd ültek vissza. Mindenki ránézett Ashley-re.

- Most mi van? Elbambultatok én meg felébresztettelek titeket, szerintem ez nem baj. – a többiek olyan fejet vágtak, mint akik azonnal kidobják a teremből.

- Ja, Andy. A drága menedzserünk írt nekem, hogy be lesznek pótolva az elmaradt koncertek. Tudod Bécs…

- JAKEEE! Kussolj kérlek. Nem akarok erről beszélni és szerintem Alice sem.

- Jól van, jól van, nem mondtam semmit, de azért még nem kell leszedni a fejemet.

- De! Le kell. – mondta Andy, közben ajkai mosolyra húzódtak. A többiek mind nevettek, kivéve Jake. Ő játszotta a megsértődöt kisfiú szerepét, amit nagyon jól alakított. Amikor már ő se bírta nevetés nélkül elment hozni pár sört a srácoknak közben hatalmas vigyor terült el az arcán.

- Andy, te jobb vagy mint egy bohóc. – mondtam neki, mire már annyira mosolygott, hogy megmutatta azt a tipikusan Andy Biersack féle 200W-os vigyort. Egész nap a bandával voltunk, ők meg kihasználták a jókedvünket és mindenképpen el akartak menni moziba. Hiába mondtuk, hogy nem! nem! ők addig erősködtek, amíg el nem mentünk. Andy talált egy (szerinte) jó filmet, amire mind beültünk. Szerencsére egymás mellé kaptunk jegyet, így a 8. sor a sötétségnél is feketébb volt. Bal oldalamon Andy, jobb oldalamon Ash, mellette Jake, CC és Jinxx. Mindkét srác keze az ülés karfáján pihent, várva az enyémre. A film horror volt én pedig félek az ilyen filmektől. Andy mosolyogva nézte, a gyilkolós jeleneteknél nevetett, mint mindenki a bandából, csak Én és Ashley nem. Mi kussban ültünk és nem mertük a vásznat nézni. Hirtelen mindkét fiú kezét megfogtam, mert egy zombi megölt egy ember, elég durva módon. Andy szó szerint összerezzent az érintésemre, nem számított rám, Ashley csak mosolygott rajtam.  A film további részeit Andy és Ashley közé bújva néztem néha fölpillantottam a vászonra, de az a pár másodperc amit láttam túl ijesztő volt ahhoz, hogy tovább nézzem. Amikor végre kiszabadultam a teremből kérdőre vontam Andy-t.

- Mégis, miért kellett pont egy horror filmet választanod?

- Szerintem vicces volt. Nem értem mi bajod, nem is nézted. – nevetett felém.

- Jó, nyertél, de többször nem megyek veled moziba, ha ilyeneket művelsz. – fenyegettem, de ő lerendezte egy ellenállhatatlan mosollyal. Estére mindannyian elfáradtunk. Andy csinált egy forró fürdőt nekem, majd ő is betért mellém a kádba. Fél órán át csak beszéltünk egymás kezét fogva, sokat nevetve, aztán a meleg víz nem akarta, hogy kimásszak, egyszerűen elgyengített. Éreztem ahogy Andy keze finoman köröz a hasamon, de a fényt már nem láttam tisztán, lecsukódott a szemem és mély álomba merültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Olvasóim: